Autor: Kotler, Philip; Jatusripitak, Somkid; Maesincee, Suvit, [traducció de Juan Carlos Guix Vilaplana]
Edita: Paidós Ibérica, Barcelona
Any de publicació: 1998
ISBN: 9788449305672
Ressenya: Un dels gurus més importants del màrketing mundial, Philip Kotler, s’uneix als experts Somkid Jatusripitak i Suvit Maesincee amb l’objectiu de presentar-nos un nou enfocament sobre la creació de riquesa nacional mitjançant el màrketing. El seu missatge és que, amb el creixement del mercat global, ninguna nació es pot permetre el luxe de donar suport les seves estratègies única i exclusivament en el bon estat de l’economia domèstica. Els governs també han de desenvolupar polítiques que orientin els seus esforços diaris cap el creixement de l’economia nacional. Aquest és el primer llibre que relaciona les polítiques macroeconòmiques amb el comportament microeconòmic de les indústries, empreses i consumidors, i també el primer que aplica la planificació estratègica a la creació de riquesa nacional. En aquest entorn estratègic, les nacions poden avaluar els seus punts forts i els seus punts dèbils, identificar les seves millors oportunitats i aplicar polítiques globals competitives i estratègies dissenyades específicament per a trobar la prosperitat nacional a llarg termini. Els autors- que han recopilat gran quantitat d’informació sobre aquesta temàtica en el Japó, Tailàndia, Indonèsia, Xina, el sud-est asiàtic, Amèrica del Sud i Europa occidental- han realitzat la primera síntesis completa dels factors econòmics, polítics i culturals que influeixen en el progrés econòmic de les nacions, tant en les industrialitzades com en les que estan en via de desenvolupament. Amb això pretenen demostrar que les polítiques nacionals s’han de basar en un coneixement profund del comportament dels productors, distribuïdors i consumidors del mercat actual.
Via Laietana 54, 2n, desp.213 08930 Barcelona | tel. 932690540 | secretaria@focir.cat | Política de privacitat